.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پیامی ،همزمان با سالروز شهادت سردار طوسی اعلام شد ؛
سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .
سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود

به گزارش شمال نیوز، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری بدین شرح است :

 

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

واژه شهید و شهادت که در پرتو فرهنگ عاشورا و حماسه کربلای حسینی، نماد جاودانگی اسلام عزیز و منشاء حیات و حرکت رهروان مکتب پیامبر اعظم(ص) و ولایت علوی در بستر تاریخ قرار گرفته بود، با ظهور انقلاب اسلامی  و به صحنه آمدن نسلی برگزیده، تبلور عینی یافت و بار معنایی و عزت آفرین خود را در میدان های سخت آزمودن و سنجش ایمان و پای بندی به آرمان های بلند اسلام ناب محمدی(ص) آشکار و ملموس ساخت.

 

آری سخن از شهیدان، این ستارگان درخشان کهکشان ایران اسلامی است که در دفاع از قرآن و عترت و برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و انقلابی گری لحظه ای درنگ نکردند و در تاریخ ۴۳ ساله استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای جای این سرزمین و بلکه سرزمین های دور دست  در جبهه مقاومت اسلامی را نمایشگاه عزت ، عظمت و اقتدار ملت عظیم الشان ایران قرار دادند.

 

بر دست اندکاران و برگزارکنندگان مخلص، انقلابی و ولایی این یادواره باشکوه که  نام  شهید سرافراز ، چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات "سردار  سرلشکر پاسدار محمد حسن قاسمی طوسی" جانشین بی ادعای لشکر پیروز ۲۵ کربلا  خطه مجاهد پرور مازندران در دفاع مقدس و مصاف با استکبار جهانی در جنگ تحمیلی هشت ساله ،  بر تارک آن می درخشد ، درود می فرستم و همت و غیرت آنان در اهتزاز بیرق شهیدان عزیز در موسم ضیافت الله و ماه مبارک و نورانی رمضان را می ستایم.

 

 

از خداوند کریم و نعیم خاضعانه و خاشعانه طلب می کنم همه ما را قدردان ایثار و فداکاری حماسه سازان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان ۸ سال دفاع مقدس قرار داده و در استمرار خط سرخ آل محمد(ص) که همان صراط جهاد و شهادت در راه اسلام عزیز است یاریمان کند.

 

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.